< Till bloggens startsida

Tisdag 9e Juni

Kan väl börja med gårdagen..
Sov till 13..
Satte mej vid datorn som hade bestämt sig för å inte tycka om mej den dagen..
Käka, kolla färdigt på filmen He's Just Not That Into You..[Betyg: 3 av 5]


Duscha och åkte iväg till Kårsta för golfteori.
På torsdag fick jag veta var det provdags! Jisses så tidigt tänkte jag..jag som inte ens knappt öppnat boken ^^
Minst 20 rätt av 25 frågor på 25 minuter..ska nog gå rätt bra. Inga konstigheter ;)
Satte mej å plugga de första jag gjorde när jag kom hem..^^
Men å komma hem var inte det lättaste...Bommarna vid järnvägsövergången därborta hade tydligen fått en knäpp; de hade fått för sej att ett tåg skulle komma...men inte hade det kommit någe tåg på minst tio minuter iaf x)
Blev framvinkad av en god samarit tack å lov så jag kunde fortsätta hemmåt..å han likaså.

Idag då? vakna vid halv tolv...har surfat sen dess ^^
Ska käka, åka å simma å sen dra till hästhagen för lite volleyboll med gänget, Dan är tebax i stan å han brukar få med sig de flesta :)
Tur med vädret..det är lite soligt ute idag :) Igår var det inte lika kul, kallt å ruggigt..fram till senare på kvällen då det blev uppehållsväder fast fortfarande kallt dårå..
Hoppas på bättre tider idag asså :P


Edit 2 timmar senare..
Kom inte iväg å simma :(
Fastna för filmen Confessions of a Shopaholic. Rolig stundtals å innehöll en snygg britt ;)
[Betyg: 3 av 5]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0