< Till bloggens startsida

Torsdag 4e Juni

Praktiken är över, sista dagen är gjord, slutbedömningen är klar, kladdkakan blev en succé, oah jag har nu sovit gott..
Har de senaste dagarna sovit mindre än tio timmar totalt..allt för att jag jobba natt i söndags.
Hade en ledig måndag, men jag kunde inte sova mer än till halv tolv, vilket blev bara 3,5 timme, eftersom de va så fin sol å jag ville va ute..
Sen rullade dagen på, jag blev uppringd vid halv fyra på eftermiddan om bad i hästhagen(!). Där är de klara med att stänga in en del av svartån så man kan bada..inte för att det var så trevligt vatten ändå - gyttjigt å skitdålig sikt, å de lukta inge vidare..
Så stressa hem för å va vid golfbanan kl 18, duscha av äcklet, å klä på respektabla golfkläder..
Teori var det på dagens program..sömnpiller, fast inte lika illa som nä jag å M var på Hjärt-Ekot i tisdags med en stum läkare..sa inte ett ljud på en timma, de var mörkt och varmt i rummet...somna vid varje blinkning av ögonen! Nicka till gång efter annan, å hängde med kroppen sidleds x flera! Det var det absolut värsta jag varit med om! Fy fasiken..
Stackars patient också..

Tisdag å jobba dag..kliva upp klockan kvart i 5 :/
blev bara 3 timmars sömn den natten med för jag glömde av tiden då jag såg på filmen runaway bride å läste lite golfregler..
rätt så pigg ändå på morgonen..men sen innan lunch gick vi ju på hjärt-ekot å där var det kört...x)
hem på eftermiddagen å tänkte sova lite granna..menne..nä. Fastna framför datorn å planera inköp till kladdkaka..
kände mej hungrig så fixa lite nudelsoppa..åsen gick iväg för å inhandla lite grejjer till det..
Gjorde en kladdkaka, glasyr å sen en hallonsås till sista dagen på praktiken - Onsdagen!
Jobba dag å skulle ha slutbedömningen klockan 14 å i stort sett bara väntat på den hela dagen..så ringer hon vi ska ha den med tio över två och säger att hon blir en timma sen -till klockan 15 dårå..bah! jag som ville ha det gjort! en pytteliten nervös klump fanns juh i magen. Den vill man juh bli av med illa kvickt! hehe
Men...slutbedömningen blev sketabra! plus att hon hade tydligen dubbelbokat sej så hon var tvungen å speeda upp den..apbra för då tog det bara ca 30-40 minuter :P.
The Outcome då: VG! :D känner också att jag har gjort mej förtjänt av det..underbar praktik på lindesberg! Underbar handledare! Den bästa praktiken nånsin..ville knappt lämna stället. Kommer verkligen sakna det stället :'(
Hälsa på ska jag göra, det kan de lita på!

Tosdag
Sov till kvart i elva..gööttt, men ändå inte tillräckligt känner jag..
får väl ta en liten eftermiddagslur..
Ska bara städa, dammsuga, diska, duscha, äta, åka å rösta, betala räkning som är en vecka sen..hämta en bok på bibblan som jag reserverat, hämta en biobiljett för förhandsvisning av filmen hangover, gå på stan för det är ju marknad i stan idag..osv....i den ordning jag skrev det ^^
xD så nää kanske blir sovluren inte av idag heller..
vi får se hur dagen ter sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0