< Till bloggens startsida

Fredag

Igår torsdag blev de en skön dag
sov, plugga lite, kolla på heroes, käka å sen åkte för å simma
bilen starta! yeehaw! men det efter att jag i onsdags fick hjälp av far att få igång han
sen tog jag en tur och retur till västhaga för å ladda batteriet lite..
peppar peppar så klararhan sej ett tag till nu det dära batteriet..
dyrt med batteri idag..kollade på biltemas hemsida..799 spänn! x/ fasiken vad dyrt
men hoppas jag slipper den utgiften nu eftersom bankkontot är i stort sett uttömt.
a iaf så efter simmningen blev de å slappa lite
sen laga jag blommig falukorv :P gott gott
å roligt å sjunga en sång om blommig falukorv (jag tror du vet vilken ;) ) när man lagar till den..
 sen vettu! ja då vare dags för sveriges värsta bilförare..
å gurkan, robert å ellen är roligast när de ska köra folkrace - "flytta på er era jävla idioter - här kommer jag!" säger en viss gurkan, å ellen då? hon borde fan va med i programmet hon eftersom hon knappt vet vilken pedal som är broms å vilken som är gas! xD

idag då? jo idag äre pryo på sjukhuset igen, kvällstur.
mor är orolig - "jamen du kan inte gå hem själv vid 10, det är farligt nu när det är fredag och massa folk kommer vara ute" blaha blaha.. ^^,
ska laga mej en dagorbertmacka..med currydressing!
fick med mej lite av det från fikat med polarna från klassen på stallbacken i onsdags..^^,
nä hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0