< Till bloggens startsida

Heelg!

Fredag
A-tur med en annan handledare idag med
Satte en PVK helt själv!! :P
så jäkla nöjd! det var på en svårstucken patient också, de andra hade försökt typ tusen gånger å patienten hade många blåmärken..men så kommer jag å fixar det..:D
åsså gav jag injektioner och satte dropp, gav läkemedel i en subcutan venport..naajs.
har annars bara gjort det på en cvk..

Bowla i Kumla också..
Å jag vann!! :D:D:D min bästa omgång nånsin! satte typ 6 strikar å många spärrar..herre gud! :D
Å vann över M gjorde jag :p rätt åt han när han säger han ska vinna över mej
äntligen nåt jag är bättre på..^^

Lördag
min namnsdag idag...
ska iväg å simma nu. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0