< Till bloggens startsida

Måndag 23e Mars

har idag vart på skolan..
back to schoool, back to school..(nån som känner igen frn billy madison? ;) )
de var seminarie som stod på dagens schema
å sen efter det togs sista sprutan mot hepatit b..så nu är jag skyddad i 20 år:P
letar febrilt efter en cykel..
nån som kan sälja en funktionsduglig damcykel till mej? helst under 1500 kr!
börjar bli dyrt å köra bil överallt..åsså äre bra motion..å bra till i sommar när ja ska cykla till jobbet på avdelning 38! ;)
haha så jäkla nöjd med jobbet..:P

imorse vakna jag klockan 6, åsen två timmar senare..för att vakna en timma senare..vid det laget gav jag upp å läste i en timma, hade juh för 17 inte behövt vakna förns kl 11 liksom :/
har en känsla av att jag måste plugga hela tiden, men har en jävla olust så jag gör inte det, å då kommer ångesten..
vicket helvete det är, har på sistone känt lite halsbränna då och då..undrar var den kommer ifrån? x)
men man får ta en sak i taget..å sikta mot sommarn och semesterresa..
så jag ska nog överleva om jag inte får ett nervsammanbrott...
men guud så skönt det ska bli när denna terminen är över! baah! can't wait liksom..


Kommentarer
Angelica

Hej hej!

På biltema finns det en damcykel för 1.199,00 kr, heter "Dam Singlespeed 28". Billigt! Saknas bara lås, cykelkorg o lyse=) men den är ju ny o fin!

Kolla vettja:)

Kramkram

2009-03-24 @ 11:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0