< Till bloggens startsida

Söndag 15e Mars

Lördag
A-tur vilket är dagstur å gå upp klockan 5! :(
menne gick bra, somna inte iaf xD
kommer hem efter en lång dag och sen lunch eftersom mycket att göra...
å nästintill däckar i soffan
för att sen hoppa iväg till S och B för middag med medelhavs- och melodifestivaltema.
underbart! Misunisoppa(typ), Lax å sen efterrätt(glass å fruktblandning från ungnen) på det....mumma! blev jääkligt mätt ska gudarna veta..

å melodifestivalen sen!
jisses vicken spänning det va dära med telefonrösterna!
å snacka om besvikelse för Måns å Sarah Dawn Finer när de fick poäng tidigt xD
menne värre var att Molly inte fick någe, å att vinnarn Marlena fick de mesta rösterna..
helt otroooligt att hon kunde vinna, jag trodde de va klart att hon af Ugglas skulle vinna..
men tji fick hon! haha
synd bara att inte "Alla"- låten vann, eller ens Alcazar för de var grymma de..för de hade lätt gått bättre än Marlena.
förvånande också att det inte var mer än dryga 1 miljoner telefonröster...i delfinalen vare typ 2 miljoner varje gång..
folk har väl tröttnat ^^, eller fått slut på pengarna (främst fjortisarna dårå ;P)
Jag själv fick en knäpp å rösta på EMD! xD så jääkla snygga i vitt istället för ser-knappt-vem-som-är-vem-svarta kostymerna, och vicken förbättring av framträdandet sen delfinalen..speciellt roserna på slutet.. jag o J myste gott åt det ^^,

Idag
kvällstur haft ida.
gjort en del idag, och det har gått superbra
satt pvk, dropp, blandat kabiven, antibiotika, andra läkemedel, sprutat furix mm som jag brukar..kulkul!
på tisdag ska jag gå på operation! YEAH!!
mer om det på tisdag som skrivet..
nä nu ska jag sälla mej till soffpotatisarna....vicket betyder M. ;)

P.S. vill oxo ha en cykel..men köper nog begagnat  - snål som jag är D.S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0