< Till bloggens startsida

Söndag 22a Mars

fasen, vakna kl 8.20 idag..de är någe fel på mej tror jag ^^
idag har vart en riktig lat dag..knappt fått någe gjort, bara suttit i soffan framför datorn
vad fan gör jag egentligen då hela dagarna går..
kollat på sveriges värsta förare, det är något jag gjort ^^,
wipeout på femman då? kollar påt nu..det är helt sjukt
Robinson igår då kanske någon i världen undrar...
ja det var väl sådär, inget wow...mycket gnäll för å vara de första dagarna..
kul att de inte är på en paradisö...men vissa verkar ta det piano å ligga å sova ändå - my kind of people ^^

har plinat lite på schemat hära framöver..
inget kul å glutta på kan jag säga
men tur är väl att man får lite ledigt efter plugget innan jag börjar jobba
kan va görbra, om jag bokar i tid så jag kan åka iväg nånstans vill säga..
eftersom jag nu har ca 3 veckor på mej å resa :P
i slutet av sommarn har jag lite ledigt med så de är skit gött..
å på det att man tjänar 17900 i månan ^^
för mej som aldrig jobbat tidigare, förutom förra sommarn tycker att den lönen är himmelsk..
fan jag kommer kunna köpa mej en digital systemkamera kamera å grejjer..
eller spara ^^ hm..känner mej rik, fast det är en illusion eftersom jag inte har nåra pengar nu xD
hehe, men kul har jag när jag tänker påt :P
illusioner håller glöden vid liv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0