< Till bloggens startsida

Tisdag 24e Mars

Seminarie iförmiddags igen
hade margareta anselm..
vilken snurrig dam asså..xD
rolig är hon iaf, så seminariet var inte helt bortkastat iaf
tog en sväng till drive in på Max vid berhn arena
för å sen dra iväg till vingåker och deras outlet
3,5 timma senare går jag lycklig därifrån med ett par Lee-jeans (snygga på mej för en gångs skull),
ett par träningsbyxor från reebook, en tröja, och ett par vår/sommar brallor, båda från märket saint tropez (låter bra bara det :P)
testa en jävla massa jeans, typ ett tio-tal..tur man hitta ett par iaf ^^ å ett par som var rätt så billigt (400spänn vicket va halva priset..)
å en massa svarta coctailklänningar hittade jag också som jag prova..blev jävligt sugen på en, men eftersom jag typ aldrig går på coctailpartyn eller för den delen ens har på mej klänningar så kändes det onödigt :P
kolla på ett par skor också, ett par svart löparskor..enda felet var att de fanns i alla storlekar utom 39 typiskt nog som är min storlek..men 38,5or fanns, passade bra..men när jag svettas i dem sväller man juh till å skorna inte blir lika bekväma de var innan man börja springa liksom..så de fick stå kvar tyvärr. Fina annars för en billig peng på 300 spänn..
najs experience i vingåker med andra ord..
missa vingåker outlets fyndtält, scorett och glasoutleten..men de är nog inget jag missa i lagens egentliga mening..hade juh kommit dit för kläder, och kläder gick jag iväg med. Fyndtältet brukar man aldrig hitta saker i i alla fall eftersom det är saker ingen vill ha och sannolikt inte jag heller.
bra dag som slutade med gränspoliserna australien, äntligen hemma och house :)
har vart lite grinig och sur nu hära ikväll dock..enda anledningen är plugget som jag ska ta ansvar för att jag klarar..pallar inte! å pallar inte klaga mer..vill bara boka semester till mallis eller nåt nu!
ja visst ja, nån som vill med (Ange? elr Du?) nån vecka elr två, vecka 24-26?? svara snarast!
/hej med er! :)

p.s. tack för tipset! :) d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0