< Till bloggens startsida

Tisdag..what a downer

tisdagar är ingen speciell dag
idag är det en lugn ,sömnig dag med prestationsångest över plugget och KTC-tentan som är nästa tisdag
ironiskt nog..tisdagar är hemska bara för det..
jag vill hoppa över nästa tisdag..kan man göra det?
gå från måndag direkt till onsdag..guu va gött de skulle va..men så äre inte såklart :(

igår var juh den dära tentan som jag inte alls pluggade till
max 2 timmar pluggande totalt tror jag det blev, spritt på 2,5 dag..
uppskattade vad jag kunde få för poäng..tror de blir godkänt iaf :P
kunde nog lätt ha fått vg but why bother?
Färjan 2 hade sin premiär igår!
Mycket älskat program! Hååkan är bäst! Börjar prata om sitt myggbett han fått i thailand bara sådär taget från luften..å sen även hur stor myggan var.. xD
Sen skulle han till skeppets "gym"..."Det kanske är farligt..är det farligt? Jag vet inte..Nä de där va inget bra" ^^,

skulle ha åkt iväg å tränat idag..men orkar inte, fy 17
måste rycka upp mej på flera plan än ett :/
men de är roligare att simma än å plugga iaf :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0