< Till bloggens startsida

Torsdag 5e Mars

Praktik idag, kvällstur med en annan handledare
hoppas det går bra bara :/
lite läskigt å gå med någon annan än vad man är van vid
måste liksom börja om, eller iaf berätta vad jag har gjort tidigare..
vilket är en del ändå :)
har diskat å käkat min dagobertmacka
ska väl ta någe mer innan jag drar till sjukhuset
kommer missa sveriges värsta bilförare igen..men reprisen går juh på söndagar :P
å stockholm arlanda skulle ja vilja se..kommer repris den 7e oxo :P
igår vare start av svenska house på trean
såg lite granna på det, men missa liksom slutet där jag antar att de fick fram sjukdomen..
men såklart gick juh semestersvenskar samtidigt på 4an å det måste man bara se! femmans svar på det är inte alls lika bra, det är liksom inte ens en 1a på skalan 1-10 där 1 är sämst och 10 är bäst betyg..de kan lika gärna lägga ner det programmet med..
Har ni sett herre på täppan på 6an på söndagar? snacka om underhållning!
nä nu ska jag hoppa in i duschen, hasta la vista, baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0