< Till bloggens startsida

Freeaky Friday..!

eller..nä kanske inte en freaky friday..
Mer en ledig friday :P
Har äntligen fått upp hyllorna ovanför sängen nu :D
visste inte riktigt vad jag skulle ha däruppe men vill ha en större tavla å mer ljus..å lite mer prydnadssaker...
Som jag inte har :( funderar på å samla på grodor..de finns mycker grodor i alla dess former därute i världen..menar prydnadsgrodor dårå som jag vill ha..inte riktiga sådana. Tror nämnligen inte på att man kan kyssa grodor för å sej en prins ^^
Men prydnadsgrodor är fina...
har planerat å skrivit inköpslista till Ts kalas till vilken jag ska ordna maten..! oh nej tänker hela världen nu..! jisses vad jag kommer förstöra maten xD
haha menmen de ska nog gå bra de hära..pepparpeppar ta i trä..^^

Igår var det som jag skrivit förut min mittbedömning med AKAn..blir alltid så nervös av dem dära människorna..isch!
men de gick bra iaf..fick klart godkänt iaf..:P Nåra utmärkt lyckades jag kamma hem också! ^^ hehe de va kul..förra gången vare nästan utmärkt..så har väl utvecklats :)
Trevligt med bra betyg av handledarn..
Nä klockan är mycket! ska sätta på teven tror jag..Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0