< Till bloggens startsida

Onsdag 13e Maj

praoa kväll igår efter att ha vart på seminarie. De blir bara knas när man vart på seminarie.
Då man kommer tebax har de rappat, rondat, delat piller mm.
Dessutom skulle ja gå med en annan å då oxo byta sida. Så jag satt å läste mig in i patienterna typ halva kvällen xD
nä men nästan. Hann göra lite saker iaf typ bltr, puls, temp, b-glukos å sat på patienterna..å va med å koppla på antibiotika i v..

Idag ska jag gå kväll igen, denna gång oxo med en ny ssk. Men de lär nog inte bli knas som igår iaf (hoppas iaf ^^)
Usch..den dära tentan tränger sig på i allt snabbare takt..brrr...ska gå dag imorn :(
övernattning också..så de blir å packa ner alla grejjer..plugg grejjer likaså :/
å på fredag smäller det! usch mår lite illa när jag tänker påt..x( haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0