< Till bloggens startsida

Söndag 3e Maj - igen

Däcken är bytta! yeehaw!
menne...de var inte så lätt kan vi väl säga.
Bultarna var så jäkla hårt satta..men de fixa M :P
åsså skulle däcken av dårå efter bultarna åkt..
Men det ville sig inte! :O liksom...
De satt som bärget, hade rostat ihop med bilen xD
Så det var bara å sätta tebax igen å planera körning till verkstad. :(
Men så kom far med en burk med rostlösare..åå tjosan så åkte alla däcken av lätt som en plätt! ^^
så då blev däcken bytta iaf, häärligt :)
Åkte å fyllde på luften, tvätta rutorna å fyllde på vatten i spolardunken så nu äre bara å tuta å köra imorn till Linde :P

Missa hockeyn för det..elr iaf 98% av matchen..vi såg när de var 3 minuter kvar xD
Å Sverige brukar alltid vinna när jag inte ser på matchen så de var tur egentligen att jag missa den och därmed kan alla tacka mej för att vi vann matchen ;)
Nu tackar jag för mej, hade gött tills imorn ;)

PS. Jaha..hoppas jag oxo kan va med vuxenkurs 3 isf :). Förresten vicka är vi? Du å C? Kramkram :)

Kommentarer
Angelica

Jag, C o brorsan :) Kul om du också hänger på!!

2009-05-04 @ 11:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0