< Till bloggens startsida

oooh..

checka in denna..!


The Twilight Saga: New Moon Volturi Featurette

Trailer Park | MySpace Video

..it's freakin' awsome! :D klippet kom ut idag på myspace..

Iaf nu är det bara 16 dagar kvar till premiären..


men vad har hänt sen sist jag skrev nå? I lördags så käka jag å sen åkte jag upp på stan å träffa Joss å Erik för å inhandla en inflyttningspresent till Snuff å Bella..blev efter många om och men fyra skitsnygga champangeglas från entré. Å sen hem...å duscha, sminka(!), å klä sig som en rånare..
Halloweenfesten var bästa festen på länge..skitcoolt att vi alla engagerade oss - speciellt sebbe! (se bilderna på min facebook..!) haha grymma vi var..
Drog till Stället sen å träffa Denice :D
Å där börja det gå åt hel*ete för mej...xD
Innan vi drog dit svepte jag väl 5-6 minntu shotar..iofs hann jag juh oxo lägga mej på golvet å flumma hemma hos Snuff xD
otroligt att jag kommer ihåg nåt..
men iaf så där på dansgolvet runt 1 på natten börja jag må riktigt illa, jag hade mått illa en stund redan men sen blev det för mkt så jag var tvungen å dra..
Träffa på Ozzy Osbourne därute..faan va lik han va. "shaaron!" xD
Iaf så var det kallt..å jag hade huvan uppe...å ozzy tyckte jag va Lisbeth salander! :D ha ha
att jag inte tänkte på det innan liksom..hade juh vart perfekt..hon är juh cooool som ba fan. Min idol jämte Lara Croft, Stephenie Plum och Bella Swan. Alla lika coola, modiga å med puffran i handen(jaja, ingen puffra för Bella men 'tanken' ;) räknas - haha! där var jag bra! ^^ ...fast bara en som läst alla twilightböckerna fattar tror jag).

Å i söndags var det å åka iväg mha Joss å hämta min bil jag åkte till festen med..klockan var juh 12..kanske inte så bra å köra då, men nu körde jag bara kanske 5 minuter till L å plugga i fyra timmar med c-uppsatsen. Gick bra, var juh inte bakis. När jag vakna 20 över 10 var jag törstig..på vatten that is. Jag hade till och med drömt om att jag var törstig å drack en jäkla massa vatten..så drack vatten gjorde jag. sen var det bra..bara lite darrhänt men annars var jag ok.
Såg filmen Loose Change an american coup. De prata om den på kalla fakta så jag tänkte att jag måste se den..jag gillar konspirationsteorier! Handla om 9/11 2001. inte lika bra som 9/11 Mysteries: Demolition var. Men fortfarande en eye opener till vad som kanske verkligen hände då.

Igår måndag pluggades det från 9-16 å sen vid 18 drog jag å simma 1000 meter i en iskall(nästan iskall iaf) pool. Bubblet å bastun var desto varmare :P
Sen hem å laga mat..
å sen slappa i soffan med filtar å filmen the terminal på 9an.

Idag? liten sovmorgon å plugga 10-15..sen upp på stan å hämta gratis förhandsvisningsbiljetter till svenska filmen Så Olika av Helena Bergström. Mor å jag, joss + 1 och ange å calle har fixat biljetter så imorn kl 21 är vi på sf =)
/xoxo


'Satellite Heart' Anya Marina

Anya Marina | MySpace Video

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0