< Till bloggens startsida

Onsdag 30e September

Inga framsteg med hemtentan..:/
Har 120 högskolepoäng..kanske inte behöver mer än så? ett hemtenta failure, who cares?
I have bigger issues...like c-uppsatsen.
Har inga gamla Grey's Anatomy avsnitt kvar å se..dock ikväll kommer nya säsongen på femman..
..vilken jag redan har sett..ehum. Jag kunde inte vänta..^^
Åsen såg jag på män som hatar kvinnor-dvdn igår kväll..
feels like I have run out of distractions..
åsså shoppade jag lite till igår..fast e-shopping. Also very necessary stuff.
Åsså kollade jag på lägenheter på Manhattan i New York för uthyrning i veckor till månader. Fascinating! check it: http://www.new-york-apartment.com/
Blev ett nytt mål: bo på manhattan i 1-6 månader..helst i Soho, Greenich Village, East Village elr nåt där i närheten..grrrraah..
Mycket intressantare än en idiotisk hemtenta.

Kommentarer
Andréa

Jag gillar att du gör allt för att undvika hemtentamen. Men fokusera kvinna. Du behöver det här också. Greys kan vänta :)

2009-09-30 @ 14:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0