< Till bloggens startsida

24e januari 2010 - Ny musik i min MP3

Ny favvo-låt - inte av Muse, utan av John Mayer. Han blir också bättre å bättre ju mer låtar man hör..^^(Som Muse asså)
åsså var han juh på skavlan förrförra veckan. Wonderfull interview å ännu bättre uppträdande med Who Says..
Låten är wunderbaaar! :D (Låten 'Perfectly Lonely' från samma album Battle Studies är en close tvåa!)
See the performance again here :)

Hitta på nätet när han va hos Ellen Degeneres, min favvo-talk show, se intervjun först:
ps kolla in tröjan xD

Å framträdandet med låten Who Says:

sen har juh Leighton Meester släppt en ny låt, Your Love Is A Drug, å den är kämpe-fin! Å Ja, de är hon som spelar Blair Waldorf i Gossip Girl. Hon har juh haft en singel förut (Somebody to Love - inte bra alls..men den nya är great!). Lyssna! perfa för en förfest innan en utekväll me tjejerna :)


En annan ny låt på min Creative Zen 8GB mp3-spelare är Cowboy Casanova av Carrie Underwood - skitbra låt! Har en liten crush på hennes countrymusik sen tidigare..
Såg när hon va me hos..ja, Ellen - igen :) Like I said, favourite talk-show :P hon var där samma dag som Kellan Lutz var med den 17e november förra året! det visades på kanal 5 i veckan..
Se här:

de var nog alla nya idag tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0