< Till bloggens startsida

Lördag

More NM dvd klipp!
..tänkte spamma lite med sånt som jag hittat(och alla andra med o/c) :P

men först det bästa! nytt klipp från Eclipse!! :D

Extended scener:
klicka på länken här --> del 1 - för den går inte å bädda in :S

del 2:

del 3:
haha den hära var fööör rolig! inklippt Rob å nån som säger 'action!' i bakgrunden xD

del 4: - går inte heller å bädda in :S

Clip med the wolf pack - går ine heller å bädda in :( se här

Extended scene:

Myspace exlusiva klipp behind the scenes:
The Twilight Saga: New Moon Exclusive DVD Bonus Feature


more behind the scenes:

Borttagen scen(den med victoria), rätt glad att den är borta - för den söög(I manuset var det annorlunda å bra mycket bättre..- inte lika mkt prat utan mer action faktiskt):

Behind the scenes av stuntfilmningarna:

Kommentarspåret (smakprov) av Chris Weitz:

En liten Twilight bonus som fanns med på dvdn: "Vampire Kiss montage" - slutscenen är sjuk :D

Å nej - jag fick inte Bellas box igår :'( min plan för idag sprack direkt. hade tänkt ta hela eftermiddagen idag med å se på allt extra material..:(

Å MUSE ska ha en spelning i SVERIGE!!! :D:D:D den 21 Juli är det dags att inta Zinkendamms IP i stockholm och jag bara MÅSTE vara där! Anybody with me?!?! Faan så glad över nyheten jag blev! :D biljetter släpps den 25e mars!

Ikväll - spel- och 'Millenium'-kväll hos S :) loveley :) Ett måste se den dära förlängda Män som hatar kvinnor versionen! Ikväll kl 21 på SVT1! missa inte! även fast den bråkar med körslaget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0