< Till bloggens startsida

Lördag 21a Mars

Torsdag
Näst sista dagen på praktiken, kvällstur vare
gick bra, hade tre patienter igen
klara av det rätt bra, bara att jag måste komma upp i tempo och vara snabbare ibland
menne annars så

Fredag
Sista dagen på praktiken! Dagtur och hade slutbedömningen
gick rätt bra, blev godkänd iaf :P
så de va braaa...^^,
FIck juh anställning på avdelning 38 i sommar, skrev under anställningspappret..
är undersköterska! med lön på 17900 spänn :P yeaaah
mkt bättre än förra sommarn med lön på 15300 spänn..snacka om löneförhöjning! xD
ska börja vecka 27 och ska ha en två veckors introduktion..menne lite har jag juh gjort eftersom jag praktiserat på avdelning 29..och på 38an kommer de finnas sånna patienter jag har haft nu..men undersköterska har jag juh inte vart under praktiken iofs..

aja, så när ja kom hem, kände jag att jag ville fira den godkända praktiken, och anställningen med en ny mobil..
så M å jag drog iväg till NetonNet däör jag köpte en svart sony ericsson c702..en cyberchotmobil med lampa/blixt..underbart är den! :D har juh haft en lastgammal (den är lite drygt två år gammal..så ja, den är gammal), rosa, uppfliksbar samsung..usch och fy..
har redan hämtat och installerat Windows Live Messenger, Telenor Communities som är för facebook, flickr och youtube..redan checkat in google maps för mobilen..det gick bra, liten felmarginal med ca 200 meter..men annars så vare grymt..

Lördag (todaay)
gick upp tidigt..klockan 9 å har suttit här framför datorn för å checka om WLM funkar..å de gör det :P kulkul
ska iväg ikväll till J å ha bastukväll i hennes familjs nya badrum..kan bli najs :P bara det att jag på nått sätt måste se på nya Robinson på tv4 kl 20 ikväll..Missa inte det alla tevetittare..det kan bli bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0