< Till bloggens startsida

27e maj 2010

Vampire Weekends bidrag "Jonathan Low" till Eclipse soundtracket går att lyssna på nu!
Vw by c87157
Inget band jag gillar. men låten är medioker - men nu efter ett par lyssningar helt ok. Blir väl bättre när den är placerad i filmen.



...."then ask me the most basic question."
Den mest grundläggande och svåraste frågan just nu: Hove festival med både Muse och Paramore vs. Twilightkväll med både Twilight och NM och sen Midnattsvisning av Eclipse. Jag är kluven.
ska vi ställa upp pros and cons?

Hove pros:
¤ I get to see MUSE and Paramore at the same day!
¤ Får resa till Norge :)
¤ Får gå på festival :) (men en dags såklart - nått annat är för dyrt)

Hove cons:
¤ Missar Twilight-kvällen o Midnattsvisning av Eclipse
¤ Muse kan komma till Sverige med ett annat datum i år.
¤ Får resa till Norge. Blir dyrt med bensin över 60mil tor.
¤ Kostar förbannat dyrt - 1050 norska kronor. Blir över 1300 svenska det. Och det har jag inte(om jag inte tar lån höhö).

Twilight-kväll pros:
¤ Får uppleva Twilight maraton på bio igen :D
¤ Får se nya Eclipse vid midnatt - tidigast möjliga!
¤ Längtat ända sen New Moon-midnattsvisningen.
¤ Behöver inte resa långt.
¤ Billigt - Kostar säkert inte mer än kanske 300kr för biljetten.

Twilight-kväll cons:
¤ Missar Muse och Paramore för i år.
¤ Får inte resa till Norge. Men Norge finns alltid kvar..likaså nya festivaler..

tally: Twilight-kväll har mer pros och mindre cons. conclusion enligt denna uppställning: Twilight-kväll. Får se, men det lutar iaf åt ett håll.

Kommentarer
Joline

Måste säga att jag till 100% gillar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-05-08 @ 11:49:43
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0