< Till bloggens startsida

Here We Gooo!

Examensfesten var igååår! Sjukt bra kväll! dansa så mina fötter knappt kunde gå..
Som tur var tänker man på det å tar med sej ett par ballerina skor i väskan ;)
som sagt en bra kväll! Maten var bra, alla var trevliga och snyggt uppklädda och redo att shaka rumpan!
DJ på nedre dansgolvet var Mattias Holmgren! Jag å L fick oss varsin bild av schlagerdivan :) Bra med två dansgolv då man fick nog av melodifestivallåtar ^^,



Det börjar närma sej..!
Sommarlooov..evigt sådant (until I decide so..) ^^ :D
super excited! are u kidding me?! :D

Mors dag idag. Skjutsa mor till Media Market i Marieberg. Magnus Carlsson och Alcazar spelade å mor fick bästa presenten - en bild med Magnus ^^, har juh vart på alla hans promospelningar i örebro sen barbados-tiden...men inte tagit en bild tillsammans :/
..så idag fixade jag det :P tyckte jag var en bra mors dag present. elr va tycker du? =)

Oh, have you seen this? made me ROFLMAO!

Duuht = dirt. xD ♥!
:D tom cruise är grymm :P "Your filthy hair sent my fat ass kid to space camp 4 times!" Plaaayah!
se det andra MTV movie awards promo klippet med Les aka Tom Cruise när han spoofar på sin egna film Föräldrafritt på MTVs hemsida r/t MTV movie awards - its awsome!
Denna måste ha gjorts innan den 15e maj..innan han klippte sej :)

Ending with this:
Eclipse promo tour kicking off in Australia. Kristen showing her appreciation to aussie pappz.
yeah! show em' girrrl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0