< Till bloggens startsida

Paaank

såhär i slutet av månaden (eg. från halva april månaden..) har jag vart paaank! Levt på 1500kr..och har fortfarande ca 600kr kvar.(Tänkt köpa Campus 48h biljett också..300spänn där liksom) Har basically inte köpt någon mat...
Så pengabehovet har känts av..Men på torsdag kommer lönen! Å den är helt ok.
Beställde ett nytt pass i fredags elr torsdags någon gång och fick igår(måndag) ett sms om att det var klart att hämta! Snabba dem är! kostnad: 350kr så där gick mestadelen av pengarna ^^. har levt på ett mål om dagen och sen lite frukt, shakes, och mackor..mkt mackor. haha

Och eftersom varit schemalagt ledig, har jag i söndags jobbat typ 3,5h på förnatten för att täcka sjukdom, sen igår måndag jobbade jag kvällsturen för att täcka sjukdom. MKT patienter..! typ så många vi har på hela akuten under en lugn natt - aka 20 patienter. Och det bara på medicin där jag jobba med ssk T och x antal själar(typ 3) som hjälpte till som tur var!
Så lite extra cash till nästa månad :)

Såg filmen Did you hear about the Morgans? igårkväll på Canal+First HD. Film med chica Sarah Jessica Parker och charmören Hugh Grant i en löjlig komedi. Inte deras bästa roller kan vi ju säga ^^.


Om 14 dagar sitter jag och Ange på tåget till Arlanda!! :D:D:D SUPER EXCITED!! :D Gaah can't wait..
Och typ all lön(överdrift reds. anm ;)) som kommer nu på torsdag kommer gå till NYC..tur de va en helt ok lön dårå ;)

Någon med lite låttips inför NYC och Amerikat over the pond? please give 'em up! I need it för enda jag kan komma på är Frank Sinatras NY, NY..och the Pogues låt Fairytale of NY..lol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0