< Till bloggens startsida

Nu jävlar annamma!!!

Ja så sa farsan till mej imorse..
För jag skulle ju iväg till vägverket för att köra upp för andra gången..så jag kunde få körkortet...
vilket jag fick!!!:D:D:D:D YEEEHAAWW!! ^^ så förbannat otroligt! fy fan va glad jag är just nu..
inte kan jag fatta det inte, absolut inte tänkte jag..men så sitter vi där på parkeringen å gubben säger att körningen blev godkänd..! Jag registrerar inte det utan är tvungen att fråga han ifall de stämde..ja tror ögonen stod ut på mej så ögona lyste vitt..xD
De första jag gjorde när jag såg att han gått in å jag var på väg bort mot rondellen där vid vägverket, så ringde jag morsan å skrek typ "Jag blev godkänd, godkänd, GODKÄÄÄND!!" haha fy faan...vicken pina, fan jag skaka fortfarande i händerna efter att jag ringt både mor, farsan(som jag inte fick tag i, och fortfarande inte snackat med..), Angelica och Josse..ja fy fan vad jag skaka innan dårå..! herre Guud! kunde inte ta fram mitt leg utan att skaka sönder det..
måste nog fira nue med någe..frågan är bara hur eller vad..kanske med flingor och mjölk? xD
nä men en utekväll i helgen? de får det nog bli!
Jobbet är juh slut nu, hade sista passet igårkväll, ja fy fan-ville aldrig gå..fundera på att ta en rum å slänga mej i en säng och sova över där..
men nu är jag juh LEDiG i två veckor! :D
men jag ska smälta körkortet som jag fick för lite drygt en timma sen..
har inte fått ta en sväng själv ännu..ingen bil i :(( menmen va ska man göra..ska leta bil på momangen..för..JAG HAR KÖRKORT!!:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0