< Till bloggens startsida

skrammel och upff!

hmm..ska förklara mej :P
skrammel skrammel: ja, så lät en bil som jag var å kolla på idag, en blå honda civic från '92 - å sket i den just pga det, vill ju ha en bil som är 'fill-me-with-gas-and-let's-go'-bil...which was sad för den var rätt så fin annars..:( blev ännu mer taggad att köpa bil nu jue...

uppf!: ja, så lät jag när jag skulle försöka få in ett drygt 2 meter långt och typ 30 kg (ja eh..nånting ditåt) tungt IKEA-paket in i fars stora volvo 750..
Behöver jag säga att det inte gick? Inte ens stora volvosar kan rå på IKEA bestarna..
Sååå..jag fick fixa hemkörning åt min fina PAX sjutdörrsgarderob i ek å gråttglas..500 spänn för det! fy fan vicka priser..men de betalar jag för att få hem The Magnificent One! 200 till om ja hade tagit extra bärhjälp (Gud förbjude! visserligen kul om the delivery boyos är snygga - men så desperat är jag inte, räcker med en ;-) )

ska kanske släpa mej till sängen..men känner mej inte så trött - trots att ja inte sov en blund inatt..jag somna..vad kan de ha vart? 8-halv nio någonting imorse (höhö :p) å sov till 11..vaede? 3 timmars powernap? Låg å läste en av mina chic-lit pocketböcker..kan inte lägga ifrån mej böcker om de är bra..Jag har en otroligt dålig självdiciplin I'm afraid my friend...å det när det gäller ALLT.
Vare sej de är pocketläsande långt in på småtimmarna(å morgonen), chipsätande (helgade varde dem!..speciellt sc&u..), mat-och-sovklockor(främst sovklockan dårå), träning eller pluggrelaterade sattyg som studieuppgifter å tentor - så suger jag att ha självdisciplin nog för att upprätthålla det jag bestämt mig för(tragiskt, jag vet..eller så är jag bara för lat?).
Det enda jag kan koncentrera mej på timmar i sträck är amerikanska tv-serier..vilken senaste i raden är Burn Notice (som jag sett alla 19 avsnitten av under denna vecka som jag vart ledig - och som jag nu fullkomligt älskar. Den är juh som en nutida MacGyver - det kan man väl inte missa??). Kan inte någon i Hollywood göra en self-help tv-serie som jag kan ägna mej åt? De skulle kunna va typ som när Shane West hjälper en kille me trigonometrin i filmen A walk to remember. Fast skulle inte skada att ha med lite biljakter, pang-pang ,å explosioner när vi ändå är igång :p
Faast, jag är nog ett hjälplöst fall vilket som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0