< Till bloggens startsida

söndagsrapport..

hela veckan hållt på me garderoben som ännu inte är färdig...

PAX garderob med skjutdörrar..

onsdag kväll var jag på middag med sommarjobbet. Vi käka på Grekiska Kolgrillsbaren på klostergatan å de va juh för jäkligt va gott det var, mat som passa mej perfekt - inga konstigheter på menyn, men jäkligt gott ändå, å rätt så bra pris.
sen gick vi till njuta där vi tog nåra drinkar. jag testa en strawberry daiquiri för första gången. inget jättespeciellt men den var god och funka som en efterrätt till maten - super!

Fredag - utekväll på kåren, förfest..ja..^^ ehum..ja skulle va på två ställen samtidigt...men de kan man juh inte..synd mycket synd..hade velat träffa gänget från plugget men de gör man juh inte på kåren som ja trodde ja skulle..nä- nåra gick hem typ kvaart i 1 liksom.. :/ ja inte vet jag..de kanske skulle upp tidigt på en lördag..? a i vicket fall som helst blev kvällen bra, dansa, drack å hade allmänt kul. när man inte går från kårhuset till björkhaga, jag å en kompis..en promenad på 4,5 timma! ja, okey, käk på ootroooligt sega Max. Stog juh fan i kö i en halvtimma! -å det stog bara ca 7 pers före en?! fan en snigel som korsar en gata har ju samma hastighet som ett jetplan i jämförelse!
men mat fick vi, å vi drog därifrån typ 10 i 4 å hemma var jag kl 20 i 6..låång promenad i frysboxen som kallas "ute"..tårna frös till isbitar å sen ramla de av för att jag gick. taxi? nä då kryper jag hellre än att betala 200 spänn! motionerade, hade trevligt, såg solen gå upp å hejjade på tidningsutdelare som nog undrade vad vi gjorde ute så tidigt...


Lördag - Noramarken! måste ha gått överallt...minst 3 gånger fan..runt runt...tills man blev bankrutt..vilket var lätt eftersom jag bara hade 100 spänn i lösa kontanter..när de var slut fick jag låna pengar för att köpa mina 14 par strumpor för 100 spänn..strumpor som räcker i 2 år frammåt..skitbra deal tycker jag, slipper juh köpa strumpor i två år :p.
senare på kvällen blev de filmkväll hos en kompis - The Bourne Identity å The Bourne Supremacy. skulle ha sett The Bourne Ultimatum oxo men alla(vi var 5) var så jäkla trötta kl 2 på natten så vi skippa det å åkte hem å soov..den sista filmen får vi ta en annan kväll -synd för den är den bästa av de tre tycker jag menmen alla hade inte sett filmerna(:O:O!!! fattar inte hur de lyckas missa dem..) å man måste juh se dem i rad eller hur? skitbra filmer iaf! (å heta lönnmördare..Clive Owen i ettan, Karl Urban i tvåan å Edgar Ramirez(hetast! :-p) i trean)


ja å idag äre söndag..imorn börjar skolan..:( vill verkligen ha ett par veckor till på mej..för de här 2 som jag har haft ledigt har gått skitsnabbt..
men de är bara å bita ihop å tänka positvit istället. kommer juh att träffa alla; elr ja, de flesta, av kursarna iaf.
ska sätta in skoförvaringen nu i min nya PAX garderob..tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0