< Till bloggens startsida

tisdag..

jobbade igår måndag..
å fick ett samtal från morsan..Baby - min hamster, har gått bort..:'((
visserligen lite väntat för hon hade vart hängig under en veckas tid ungefär, men fortfarande ett chockbesked..
så jag satt å grina lite på jobbet en stund -de gör man juh..
den lilla söta rara tjejen..så underbar och gosig..
men nu vilar hon på sin sista viloplats - two and a ½ feet under..
hon fick ligga i sin låda som hon har bott i under största delen av sitt liv..där hon var trygg och älskade att sova i..


R.I.P. Baby aka Snuffan aka Leiko San
(kärt barn har många namn..)
2008.08.11

ps. jag ska skriva på stenen längst fram..

Sen senare på kvällen måndag så tog vi oss till min brorsdotters födelsedagskalas!
6 år fyllda och så vuxen..^^
massa presenter och tårta med ljus på - som de ska va på kalas :P
visa upp min grej (med en liten ändring..-visa upp den till låten There She Goes Again av The LA's)efter tårtan, å den gillades mycket - till min glädje..




och så har de skaffat en ny katt - Sixten aka Sickan..supersöt kattunge på 3 månader med en vit svanstipp..


och idag då så ska jag iväg och jobba om en stund..ska bara duscha och käka..så vi hörs kanske imorn?
tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0