< Till bloggens startsida

På krigsstigen..

Jag har sjuukt mkt å klaga över, av vilket allt ja inte tänker ta upp här, å ja, jag vet att de är i-landsproblem å att de finns de som har way more problems..men ändå..
som tex: förkylning + halsfluss som jag har lyckats dra på mej
som tex: ingen(troligtvis) att åka med i backarna i Sälen :(
som tex: sviindyyrt, sjuuukt dyrt med liftkort idag jämfört med 4 år sen då jag senast åkte- det kostar idag dubbelt så mkt de gjorde då, å de tyckte jag va dyrt..men asså 1100 för 4 dagar?!?! O.o
som tex: när ja åker till Sälen måste jag skriva 2 uppgifter eftersom jag missar då 2 seminarier :((
som tex: I Sälen finns inte internet för mej :(
som tex: nyårsfesten imorn? hur ska M fira? med mej som ska festa elr ensam(hope not..)?
som tex: kamera jäveln som skulle finnas på netonnet inte gjorde det!
som tex: jävla bindningstid till 16/1 och uppsägningstid på förbannade 3 månader på jävla mobilen som gör att ja måste betala dessa 3 månaders avgift för en mobil ja inte vill använda mer..
som tex: jävla comhem som skicka en faktura på vanliga beloppet å inte på det justerade, mindre beloppet ja skulle betala eftersom de har strulat så förbannat me mitt internet! ska ta ett snack med dem, vänta bara.
som tex: jävla b-uppsats som förstört en förmiddag för mej; fick juh göra studieuppgiften idag när vi kunde ha gjort den igår om de inte vore för käringen som kunde ha kläckt att vi skulle ha med referenser i resultatet och att vi glömt bearbetning och analys, liite tidigare!
och så vidare..om hela jävla värden bara ville sluta motarbeta mej så skulle vi alla må så jävla mycket bättre!

ja man kan lungt säga att antingen har jag a) jävligt rätt eller b) ett jävla humör..you decide.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0