< Till bloggens startsida

Måndag 8e December

har en chokladkalender jag käkar ur..sånt ska man ha även fast man är vuxen! :p
igår simma jag 1000 meter bröst + 200 krål. Bubbla kunde jag inte..den var "ur funktion" :( men basta gjorde jag en stund, sola hann jag inte med..klockan blev fan 15 innan ja lämna stället..:S (kom dit runt 12..)
fick lite smått panik men den gav sej rätt fort :P

körde hem till M efteråt, tänkte han hade tränat tidigare på dagen..men så va han inte hemma..
ja körde hem..å där lasta jag ur mina sommardäck som legat i bagageutrymmet ända sen bilen fick skorna utbytta..
kanske bensinförbrukningen går ner ett snäpp med den dödvikten borta..
vidare så har ja avanmält felet till comhem eftersom jag nu har ett stabilt internet! fick 200 spänn för besväret, vilket är mer än rätt :P
sett ut katter åt min bror oxo, två sötingar blev det :)

åsså plugga ja lite..
sista tentan i denna kursen eftersom de har gjort om programmet, så de har juh gjort om tentan, säkert för att så många som möjligt ska klara på första försöket..alltså en enklare tenta...vicket vi gillar :P
idag ska jag fortsätta plugga, men sen drar jag hem till M å plugagr vidare där..ska oxo kavla ut pepparkakor så de är färdigt till onsdag kväll och vår eftertentamys med gänget :)
inget drickande iaf för idioterna till lärare har satt föreläsningar dagen efter tentan..:/
nä nu ska jag fortsätta plugga...eller ta nån macka..lite hungrig är jag..
vicket som, tjing!

Senaste albumet jag lyssnar på: Britney Spears - Circus (betyg: 4 av 5) varav låtarna Circus får i betyg 5 av 5, Out from under, Kill the Lights, Shattered Glass, Unusual You och Blur får betyg 4 av 5. men många av de andra är oxo väldigt bra.
Senaste strölåtarna:
Pussycat Dolls - I Hate This Part (betyg: 4 av 5)
Chris Brown ft. Keri Hilson - Superhuman (betyg: 3,5 av 5)
Jack White ft. Alicia Keys - Another Way to Die (betyg: 4 av 5)

Hitta en aprolig video med galna japaner! :D:D Käcka grabbar, svängig musik..helt enkelt jättekul! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0