< Till bloggens startsida

oops!

hehe ja Matilda! =) det var TUR jag hade dej på jobbet i lördags, det ska gudarna veta..! (ps. håller tummarna för dej, du kan! =) )
idag vare desto mer att göra..hann knappt sitta någe, full rulle förutom på vaket dårå såklart..
imorn, vette 17 vad jag ska göra..
vill juh inte plugga..funderar på å simma å kanske bubbla å basta å sen sola lite..
det tar juh ändå en stund å göra så går tiden mycket snabbare..så skjuter jag upp pluggandet lite mer xD
men så kan de va iblann när man är jag ^^

We enter the world alone, and we leave it alone, and everything that happens in between; we owe it to ourselves to find a little bit of company...
We need help, we need support..Otherwise we're in it by ourselves - strangers, cut-off from each-other, and we forget just how much connected we all are..
So instead - we choose love, we choose life..and for a moment..we feel just a little..less..alone.

från Grey's Anatomy S05E10 (Meredith, ending voiceover)

Kommentarer
Matilda

gulledu! det blev inte mycket jobb men vi fick umgås iaf :)



det kändes ganska bra på ktc, fick intramuskulär inj. och insulin :) hoppas hoppas jag klarar den!



lycka till på eran tenta i morgon, jag håller tummarna!! Kramis

2008-12-09 @ 22:11:55
matilda

gulledu! belv inte mycket jobb men vi fick umgås istället :)



tror det gick bra på ktc, kändes ganska bra =) fick intramuskulär inj. och insulin. Hoppas hoppas jag klarar den :D



lycka till på eran tenta i morgon, jag ska hålla tummarna för er!!

kramis

2008-12-09 @ 22:14:01
matildas

skrev den första kommentaren men den kom aldrig upp så jag trodde det blev någe fel så skrev en till.. haha nu är det två istället ;P



Lycka till på tentan om en stund! Kram

2008-12-10 @ 13:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0