< Till bloggens startsida

Tjejkväll..

Ja inte blev det den tevekväll jag trodde jag skulle bli igår; det blev en tjejkväll hos Denice istället med Melodifestival hos henne och Se upp för dårarna blev det inte så jag får ta och se den en annan gång..
men är man spontan så är man å då kan de bli förändringar i sista minuten som det blev igår..jag duscha, klädde mej, sminka mej allt inom tjugo minuter...vilket för mej är en prestation eftersom annars tar det kanske en halvtimma...okey de var kanske inte en jätteprestation att minska tiden med 10 minuter men för mej känns de för att jag använder varje minut av de där 30 minutrarna och att minska på dem är en liiten prestation..men så hade jag juh ingen tid för jag var ju tvungen å komma fram så jag kunde se på Melodifestivalen...som jag missade de första 6 minutrarna av...så jag får väl se reprisen av olas framträdande.. men de bästa av allt - Carola å kompani inte gick vidare till globen utan till andra chansen!!!MAHAHAHAHA!! Sketglad är jag över det!! (är anti-Carola..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0