< Till bloggens startsida

hett, hett, hett!

fy satan va hett det är i Öret just nu! när man cyklar blåser det varmt, liksom skitvarmt..kolla graden i skugga..31.7 grader vare kl 17..!
..passande när man ser på Dexter avsnitt 4-5 i säsong 2, å de har liksom skitvarmt där i Miami med(i serien då förståss ^^) man kan liksom relatera till det..hade det vart vinter här hade det kanske kännts lite lustigt..haha

Jobbar kväll imorn..
mor och min moster ska till Lerbäcksmarken imörn.
på söndag jobbbar jag dag, så jag kommer nog inte ha på datorn förrns efter jobbet dära på söndag..fast då ska jag juh förståss hem till moster för hon har fyllt år, så då kanske jag inte hinner det heller..aja ^^ så kan det vara..
jag är nog liite besatt av min dator...love it..^^

aja, nu är det dags för bingen...natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0