< Till bloggens startsida

lediga lördag..

leedig! sov till 11.30 lite drygt..käka vid 13 åkte in till stan kl 15 å träffa dan å sebbe
köpte en volleyboll omkring kl 15.45, ringde micke då oxo nån gång..om att spela lite volleyboll i alnängarna
kom fram ca 16.45 för sebbe hade ingen cykel så vi gick..långsaamt...
körde ett tag tills vädret (och åskan)satte stopp för det..cykla hem till sebbe i regnet..
käka pizza på viktoriagrillen..
gick in till järntorget för å spela biljard..denice var oxo med då..
sen åkte vi tillbax till sebbes lägenhet i denices familjs stora kärra..
för å avsluta med snack om FRA-lagen(min idé) och Under 11(kortspel, även denna min idé :P)..
regn innebär moln å moln gör att de blir mörkt fort..
vilket gjorde att jag fick fixa skjuts hem för mej å cykeln..
kom gjorde päronen..
å nu hemma..
satte på datorn, gick surfrundan å sen sett 2a avsnittet av Journeyman(min nya serie som jag tittar på eftersom jag sett färdigt på dexter..)..
samtidigt som ja snackar(och fortfarande snackar) med micke på msn..
ska sova till ca kl halv12 imorn, käka duscha å dra iväg till ytterligare en volleybollträff..för jag är leeedig imorn med! :D
tjenixen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0