< Till bloggens startsida

monday eve..

kollar på dexter på 6an..var inte länge sen jag såg dem..inte alls..^^
inte samma känsla när de är textat..men de vet väl alla..å därför undviker det..

nu börja allsången på 1an..kollar på det..brolle var juh med..å Maria från norge som va me i melodifestivalen..
å sen ska morsan se på extranummren efteråt nu- fast på internet såklart..
men fy! dansband..!ish..usch blää!

efter solandet idag så satte jag mej framför datorn..som så många andra gånger :P..å surfa på en mp3/video/radio...å hitta en massa...å jag kolla på en massa men fastna fortfarande..(jag har kollat in den måånga gånger)..för Creatives Zen..svinbra, svinsnygg, svinbillig å alla funktioner jag vill ha i en å samma apparat..så perfekt! har haft creative zen nano plus 512 mb å funkat skitbra skitlänge..tills hörluren pajjat..å minnet känns lite fattigt..

iaf..så beställde jag en sån från elgiganten å ska hämta den i butiken imorn..de har juh en sån bra [email protected] frakt elr nått, men ändå internetpriser..så jädra bra! love it..å faktiskt var den billigast på elgiganten av de andra stora företagen på internet....jag kolla på prisjakt.se förstår du..^^.
aja..



adios amigos y amigas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0