< Till bloggens startsida

ojoj..längesen jag skrev..!

kan ha något med att jag har jobbat en massa nu..
4 dagar i rad och 2 dagar kvar..kvällstur imorn och dagtur på måndag..sen tisdag ledig, onsdag och torsdag jobbar jag, sen är jag leedig igen i 3 dar..! :D
inte vet jag vad jag ska göra..men något kan man väl hitta på..
kanske hänga upp hyllor å tavlor å fixa till i mitt rum? eller kanske träna lite grann? eller se på filmer? eller kolla upp vad folk gör å kanske hitta på någe? eller kanske bara ta det lugnt på sofflocket? det sistnämnda lockar faktiskt mest om jag ska vara ärlig..^^,
aja..ska kolla på nån film kanske innan jag lägger mej..
go'kväll å sov gott! hasta la vista baby! hörs igen kanske på måndag..who knows?

PS. Älskar Dexter soundtracket..! Det går varmt på min nya mp3-spelare kan ja juh bara säga.."Tonights the night..And it's going to happen again, and again....Has to happen...."
..å man blir juh lite stämningsfull å mystisk(kanske även lite mordisk) i humöret när man är på väg till jobbet..väldigt passande ^^. D.S.

edit..Senare på kvällen nurå..typ 5 timmar senare(?)..
såg på Street kings som ja tyckte va bra..å så va dr house (okey hjan heter Hugh Laurie men vem satan bryr sej om det förutom jag? ;) )me i filmen..I en passande roll som grumpy polis..fast ja fick dr house känningar av honom i början för hans första scen va på ett sjukhus..och sen märkte jag att gubben har juh en flint på skallen..sen när hade han den?? Snacka om att han döljer den bra i serien eftersom jag inte la märke till den..xD and that says it all, doesn't it?
som dexter sa.."Yes, I have an addiction", även om det inte är samma beroende då så är mitt av den lite mindre dödliga sorten får man väl hoppas..om jag nu inte skulle få världens knyck och börja övergöda mej själv framför datorn/tv:n så jag väger som ett helt jä*la hus tillsist..Det är juh en dödsdom det..^^
men nu ska vi inte bli sånna..man måste också skilja på jobb och fritid..;). Något som Keanu Reeves roll inte kunde göra i filmen tydligen eftersom hans fritid var hans jobb..den stackarn.

kolla lite på sista minuten resorna oxo..datumen för dem är juh inga bra nu juh..ja skulle nog ha bokat den för nån vecka sen för nu finns de mest resor som går över då ja börjar plugget..:( elr de gäller iofs bara 2 veckors resorna..men de är jh de jag vill ha..:(( får kolla om de dyker upp någe snart..Tråkigt annars för det har jag juh sett fram emot..klantigt värre av mej..

Ja nu ska jag sluta rabbla..Konichiwa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0