< Till bloggens startsida

söndag å måndag..

leedig har ja vart..å ska vara imorn med eftersom en på jobbet ville byta med mej så ja jobbar torsdag kväll ist..
igår volleybollade jag i alnängarna igen med sebbe, dan å ange, men satt å sola i de vita solbänkarna vid henry allards park innan det. å käka en piggelin som satt bra i solen oxo :P...
sola där oxo..fast sebbe ska juh förståss oxo bada lite grann i det äckliga vattnet...
sen tog vi oss hem till mej efter att ha köpt lite snabbmat
ange drog I dunno kanske åtta? dan å sebbe däremot de drog kl 3 på natten..
vi såg filmen med Jack Black "Be Kind Rewind" som var rätt så sjuk..minst sagt..men lite rolig oxo..men dåligt slut, de var ett typiskt hollywood-slut..pretantiöst å överdrivet..som vanligt. :P








sen blev de canasta där sebbe som vanligt vinner å som jag som vanligt förlorar på...:/

idag vakna ja 12 typ å sen grillade jag å morsan..gick lite trögt men tror de var för att vi hade för lite grillkol...men ja fixa till det ändå så maten blev go' å grillad..
har legat å solat sen dess...å löst lite korsord å lyssnat i min mp3 som bara känns sämre å sämre för varje dag som går..
ena hörluren är trasig å funkar när man snurrar å håller på, samt att den har bara 512 mb känns ju riktigt dåligt..kan juh inte ha nån musik nästan..:/ aja..ska nog investera i en musik/video/radio-mp3 med mer än 2gb i..
aja..dagens i-landsproblem det..
dagens låt däremot är: Ring of Fire med Johnny Cash..
såg juh på Walk The Line i förra veckan hos en kompis som har en typ 40 tums tv...i like! :P
filmen var bra den..både skådisarna, låtarna(å sångprestationerna) å storyn..

däremot var ring of fire inte med så mycket..en liten snutt..men man fick juh se hur den kom till å vem som skrev den..
aja..den va fin iaf..men den näst bästa låten är juh walk the line..underbar är den!

ikväll ska ja nog se på allsången på internet..+ extratimmen dårå...morsan ville oxo se det å de innan imorn då nästa allsång visas..
vad ska jag göra mer ikväll? se på Journeyman kanske? hmm..får ta mej en funderare..eller bara se vad jag känner för..
ska ut å fixa cykelkedjan nu iaf..den hoppa av igår när ja skulle skjutsa sebbe..
ja imorn är jag ledig igen :D va skönt..men sen har jag 6 dagar av jobb innan nästa ledighet..
men på onsdag ska ja festa lite iaf..får inte dricka så mycket denna gång..iaf inte så att ja gör som ja gjorde sist ja var på frimis..xD men de ska väl inte hända igen..peppar peppar..^^

over nd out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0