< Till bloggens startsida

tisdag..

jobbat idag igen..
fick vara nere i arkivet idag å arkivera journaler - skyffla papper helt enkelt..soo boring..zzz..
men va fan, jag får juh göra någe iaf..på avdelningen sitter man mest å läser tidningar, löser sudoku eller nåt annat tråkigt medan man väntar på att saker ska hända.

cykla hem, stötte på en j*vla massa flugor i ansiktet..
smack, smack, smack sa det hela vägen från oxhagen till dörren. usch, fy, blä, ick, uäää, euww..

börjar jag bli deprimerad? ingen aning..kanske..nää..vill juh stöta på nån trevlig grabb att umgås med iblann..vill resa, vill ut på upptäcktsfärd och äventyr, åstadkomma något liksom, få erfarenheter om hur världen funkar, vill inte ångra något or feel like I'm missing out on something..which I actually do feel like :(
måste ta tag i mitt liv nån gång..

menmen life's sometimes good, and sometimes bad..but hopefully less bad than good..
and you got to find the smaller things of joy to make your day fly by...

öj va djupt de blev..xD
jag kommer nog sova som en stock nu i säkert 10 timmar...för jag är juh ledig imorn! :) de blir kanske lite å ligga å glassa i solen, lite minigolf, å sen lill-lördag så krogen..jobbar kväll på torsdag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0