< Till bloggens startsida

torsdag..

ska jobba kväll idag.
och det är väl tur för igår så vare ju lill-lördag å jag festa med nåra pluggkompisar på frimis.
tre glas vin och fett röj när afterworkbandet Rydell&Kvick var där..
de där tre glasen var nog mer än ja klara av..
det är min slutledning när det sluta med att jag kasta upp lite maginnehåll sådär runt 2 på natten..xD
men som tur var kändes de mycket bättre efteråt..hade Micke där också som stöd.
gick å tog en korv också..den gick väl ner men de var inget vidare gott..
fick sen skjuts hem av bror min som hade vart på björnstugan..jävla bussbolag..inga sena bussar på onsdagar..hur i helsike kan man göra så?? :/ aja..kom hem safe iaf

igår badade jag också..var ju ledig å de va fint väder, inte ett moln i sikte vid sjön Leken..underbart!

Dagens låt: Colbie Caillat - Realize Lyssna här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0