< Till bloggens startsida

freedag!

Igår simma jag 1575 meter! Jisses, ja jag tog i så de va räserfart...! Å musklerna, ja de har träningsvärk idag ^^,
Krålen blir bara bättre åå bättre..Snart ska jag försöka kråla ett helt varv utan att stanna till vid vändningen..de är framsteg! Måste bara bli lite mer utthållig..Blir trött så fort..Fast de förståss, kan juh simma lugnt..Då kan de nog gå :P titta där, nu lärde jag mej någe! Reflektera is teh shit! ;)
Somna nästan på föreläsningen idag..de var en pina att försöka hålla sej vaken dära ett tag..phew! så oförskämt att somna när föreläsarn försöker lära oss någe xD
Va ska man göra ikväll då? Festa med remuladsåsen ;) eller hänga med gänget..fast vill juh va med remuladsåsen oxo...
tricky situation..men kan juh se remuladsåsen en stund ändå..
tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0