< Till bloggens startsida

internet tillbax!!!!

jag har äntligen fått tillbax internet..men vem vet för hur länge?
det avbröts förra tisdan så en hel vecka har jag fått klara mej utan internet..! fy fan vicken vecka..:/
ringde igår till kundservicen å felanmälde..kan det ha med det å göra? snikna jävlar i så fall..hoppas jag slipper betala för veckan utan internet oxo..de ska ja kräva annars :/
dags att ta igen en massa teveavsnitt nurå..tur att jag har rensat lite på datorn...har ca 20GB nu jämfört med 20MB xD..
tur att man har vart hos micke dårå å kunnat kollat mejlen iblann :P
vad har man gjort under veckan? pluggat, vart me micke, inte simmat(är sjuk; hostat å snorat i 3 veckor nu..), inte laddat ner en massa..fast iofs så hann jag ladda ner nåra avsnitt innan internet krascha..så de kunde vart värre..:P
åså ha ja vart på seminarier..en idag faktiskt..
å så i fredas så vare fest hos helen, hon hade ju fyllt år! kåren-besök och senare även ett max-hamburgare besök.
å igår skulle ja ta vaccinspruta men missa bussen...så ja missa spruttiden för det..å lurades till lindesberg istället på mickes ärenden, hembesök, åsså fick ja mej en sightseeing på sjukhuset å ambulansen(! :p) de va fint det..fick för satan sitta i ambulansen oxo :D..
plugg, plugg, plugg...tenta på fredag..den viktigaste tentan jag har..!
den måste jag klara..måste verkligen..
så hejs, måste plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0