< Till bloggens startsida

se upp för dåren, dåren stängs!

'se upp för dårarna' visades ikväll på teve..å jag såg den såklart :p (fast den hade konkurrens från Pretty Woman, min favvofilm som 10åring xP)
men jag var glatt överraskad, den var bra, bättre än ja föreställde mej faktiskt.
intressant de dära med intagning till polishögskolan..har juh en kompis som är uppe i umeå å pluggar till polis..
..å oxo intressant de dära med en top-notch kirurg som jobbar som tunnelbaneförare..finns många såna...asså högutbildade invandrare som har skitjobb. Fy fan för det!
såg på superhero movie - rätt meningslös å inte skitrolig

heldag imorn i plugget..så inte taggad!
har läst lite idag..15 sidor! :o haha
remuladsåsen(med piri piri) oxo såklart ;)
men fick juh inte simma för det..tror de var överlagt..planerat in i minsta detalj..uttänkt..och praktiserat till perfektion eftersom jag inte hann simma..de stänger fan kl 14 på haga på söndagar..hur satan ska jag kunna vinna Utmaningen när jag har sånna förutsättningar? :/ ^^,

ser på supernatural nu..ska lägga mej å läsa lite till sen..om jag orkar.
tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0