< Till bloggens startsida

bio imorn någon?

har två biljetter till förhandsvisningen av Step Brothers. Visningen är imorgon kl 18.00.
vill nån hänga på? :P

seminariet är nu avklarat..nu äre bara tentan kvar. suck.
ska simma idag tänkte jag..efter att jag käkat lunch så drar jag iväg å simmar lite. tänkte 1000meter vanligt å kanske 100-300meter krål med simglasögon..får se va de blir för någe!
ciao!

edit kl 23.35: jag simma 1000 meter bröstsim, å 300 meter krål(av dem 2 längder som blev riktigt bra)..å så bubbla jag å basta jag tills ja smällde av pga värmen..
fick låna fars bil..
men jag vill ha en egen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!tar vicken skitbil som helst bara den funkar att köra å är billig i drift å skatt, försäkrnignar å allt sånt, därmed basta. helst hade jag velat ha den igår. ):

edit kl 00.29: Chuck börja igår natt i USA...! lika bra som vanligt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0