< Till bloggens startsida

bajs, bajs och åter bajs!

det är en solig och fin dag idag..
typiskt att det skulle va det just idag
kunde det inte ha vart som igår??
tråkigt pluggväder hade passat ypperligt idag-dagen innan ktc-tentan :/
måste gö ett sista ryck nu å plugga som satan...
de hära kommer inte gå alls...om jag får säga min mening
bara att sikta mot omtenta i ktc i maj..:(
uuusch! utstå värsta förnedringen när man inte kan någe om vare sig sjukdomen, lagar, praktiska moment mm...
öööjöjöj, hur ska det här gå?
mental förberedelse..!
my ass att det kommer vara lätt imorn :/
varför utsätta sig för sånna här situationer?? hade det inte vart bättre att jag jobba på mcdonalds iställlet å bara flumma runt i vardagen? underbart de hade vart känner jag nu..
världens bästa löner har man juh oxo som sjuksköterska xD
bra val camilla, bra val x)
fast å andra sidan kommer det alltid finnas jobb för en jämfört med tex industriarbetare, inte för att jag vill bli det iofs..^^
men de är en tanke bara ;)
nä nu ska man börja plugga kanske..
see ya l8r, allig8r!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0