< Till bloggens startsida

fri som en fågel..

ja nästan iaf
lite kvar att göra
idag hade vi seminarium om smärta
mycket bra seminarium tycker jag, fick mycket utav det åsså slapp jag säga ett enda ord :D
nä åh! nu äre Färgan 2! shhhhhh!!
"shyssta ostar..nä mena spiror..fan talsvårigheter också..." xD

a weight has been lifted..
de känns fan så!
så fort seminariet var över så ba; va ska jag göra nu??
hemtentan lämnade jag innan seminariet å de är inget mer att göra åt det så...
..I'm freeee!
ville göra någe..
så tog bilen till björkhaga å gav han en tvätt..de va fint så nu duger han ett tag till :P
kollat på avsnitt av mcleods daughters x4
Å färjan såklart! de kanske märktes ovan? ^^
Å nyss sågs Jay Lenos Headlines..aproligt om Miso Harney Sushi..säg det med kinesisk accent så fattar du ;)
tänk dej å ringa å beställa hemkörning av dem..haha!

å en bra och passande avslutning på dagen är att man blir sur å lessen :/
man kan inte ens få ha en hel dag helt smärtfri.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0