< Till bloggens startsida

Måndag 27e April

idag steg jag upp med solen..
okey, nä det gjorde jag inte, jag gick upp kl10
men de är roligt å säga det ändå
åkte till Rusta å köpte mej ett par tavelhyllor som jag ikväll har satt upp
är jääkligt nöjd med det :P se bilderna nedan :)
sen har man vart å tränat: gått/sprungit(mer gått snabbt pga av smärta i benen :S), gymmat, stretchat å sen simmat 1000meter.
Bubblat oxo såklart, å bastat :P
tar ett tag så efter är man rätt så hungrig
fick mej en gulaschsoppa, mumms
under tiden kolla på lite mer teve i datorn ;)
sen hare vart teve på teve..
både färjan..dock missar man håkan å hans förfest :'(((, å sen hockey som vi förlorar oxo
typiskt, men va gör man när man hellre vill sätta upp sina tavelhyllor?

Before and after:



å visst blev det inte helt fel?
måste bara byta ut bilderna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0