< Till bloggens startsida

Tisdag efter påsk..

borde ha gått upp nåra kilon under påskhelgen så mycket godis jag proppa i mig..å än är det inte slut..
fick för mej å köpa lite till igår ;)
men så gott det är ibland
igår vad gjordes då? hm..ingen aning, måste ta en funderare
jomen visst! nu kommer jag ihåg vad jag gjorde...

sov till typ 10, duscha, grejja som vanligt, käka frulle, åkte runt 12 för å hämta mor i björkhaga.
därifrån till marieberg på 10 röda för å se på Alcazar sjunga å dansa framför massa ungar å deras föräldrar...jag å mor? nä inte jag...jag är vuxen å mor är ännu vuxnare ^^


å sen såklart sälja dyra skivor åt de lättlurade ungarna för att de ska få lite autografer.
jag å mor drog illa kvickt efter att först ha knäppt lite bilder på de tre kvinnorna..;)
hamna på lindex där ja fick med mej en mascara, nagellack å en liten duschcreme..
stanna till på mackedonkan för å inhandla 2 big macer för 1..det dära restauranghäftet som alla har :P
fick uppleva en hemsk sak dock..bet tag i en saltgurka! ISCH!! vidrigt..så den åkte bort. Fan att man ska glömma sånna viktiga saker..tacka vet jag McFeasten och Maxburgaren som inte har sånna äckligheter i sig!
Iaf så därefter skulle mor (å jag - chauffören) åka å kolla på lite trädgårdsmöbler till framsidan av huset...de blev cafébord å två stolar från jysk..
å dessa skulle såklart in i min bil..bara å fälla sätena å trycka in skiten..gick iofs bra med marginal men ändå..att hon ska åka med min bil för sånna ärenden när far har en stor volvo 850 liksom som det bara är å häva in saker i i bagageutrymmet..

Lite senare: kolla på färjan såklart! "before and after..before...and after.." ^^, håkan är juh sjuk..å "kolasås som jag brukar värma, så gott :D" ..å han kocken - " ja jag brukar juh se dej stå vid tårtorna.." xD
håkan är en jäkla godisråtta..som en själv asså men va 17 man kan juh inte leva på smalmat eller pulver hela tiden ;)
börja skriva lite på tema E uppgiften oxo som ska in på fredag klockan 8.00..
och akutsjukvårdsuppgiften ska in på måndag..
och hemtentan ska in senast fredag..:/ har knappt börjat med den..x)

Idag då? var till plugget å lämna in en skituppgift till en skitlärare..
sen till stan å chacka en guldhalskedja till doppresent
är juh dags för dop på söndag i kungsör
ska skriva hemtentan nu kanske..elr nä måste käka först..lite hungrig de är juh ändå lunch.. :P
hasta la vista baby!

kl 15.45:
för en timma sen cirkus fick jag reda på att jag klara KTC-tentan!! :D:D:D:D yeeeaaah! shiiiit vicken grej :P
tog juh inte ens upp alla symtomen, ergonomi..kolla inte ens identitet på patienten :P ^^,
faaaaan va skönt! så underbart! slipper göra omtentan på det..men om jag skulle göra den hade jag nog kunnat fått VG :P
skönt å få veta..kan man gå vidare å tänka på annat..typ hemtentan jag sitter å gör..men tagit paus från nu en stund ;)

å smärtuppgiften som jag lämna in idag behövde jag inte komplettera :P de va najs de med..

Jag är bäääst!! haha :D klarar mej i typ alla lägen..men fy fan va ångesten är jobbig däremellan x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0