< Till bloggens startsida

Måndag 10e Augusti

Tre pass kvar! yeaaah! ^^
å bara A-turer :P
Igår gjordes min första 9-hålsrunda på Kårsta GK, underbart!!
Gick rätt bra oxo tror jag. 17 poäng från gul-svart tee för att känna på banan. Vilket betyder på svenska att jag körde från bara halva banan och fick poäng på nästan varje hål :P (kör juh poängboogey såklart..om man nu förstår sig på det..xD)
Nästa runda ska jag köra från röd tee(vanliga damutslagsplatsen) tror jag..borde kunna gå rätt bra då med :P
Bra spel(nybörjartur? hah hoppas inte..), trevligt sällskap och bästa vädret nånsin! helt enkelt skitkul med golf! Å stegräknaren var juh med såklart! Antal steg: lite drygt 5800 steg! trodde jag aldrig..
Jisses..på bara ett par timmar så kommer man upp i dem siffrorna. Det är liksom summan av en hel dag på jobbet..ihoptryckt på två timmars golfande..haha.
Gaaah, vill ha grönt kort nu så man kan gå ut på banan själv å spela när jag vill ^^,

Å måste börja träna och öka frekvensen av simningspass..! Men typiskt är juh att Nautilus har stängt denna vecka :/ menmen...
Än så länge sover jag så fort jag kommer från jobbet. Guuud så skönt å bara slänga sej i sängen, dra täcket över sig å dra bort i drömmarnas värld en stund..elr mer som 3 timmar som idag ^^. Men så skönt!
Å precis i lagom för att vakna, sätta på teven, käka å se på Lotta på Liseberg :p
och vad är bättre än att avsluta dagen med att se på gone in 60 seconds? nä trodde väl det - inget såklart :P
Lev Whäl! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0