< Till bloggens startsida

Tisdag 11e Augusti

Brorsdottern Lisa fyller 7år idag!
men firas inte förns på lördag..
Jag sitter på jobbet å väntar på göromål ^^
Lugnt idag..fy 17.
2 pass kvar efter denna är över! haha
Imorgon får Stockholm passa sej, då kommer jag! xD
Å på torsdag kanske det blir lite golf träning på rangen å träningsbanorna. Kan behövas, det var faktiskt ett litet tag sen nu som jag var där och träna. Dock så spela jag juh i söndags, men de var lite ringrostigt sådär som det kan va efter att inte ha svingat klubborna på ett tag..
På fredag blir det utgång! Billig sådan hoppas jag..
Å lördag blire som skrivet - kalas för Lisa.
Men hoppas på lite golfspelande innan dess..
Å en dejt med L skulle inte sitta helt fel. Måste juh boka restresa'/sista minuten snart! Ännu mera stress över att jag måste ha den bokad..Men vill juh ha den så billig som möjligt också.
Å söndag blir vilodag..kanske? haha har juh sommarlov igen från och med fredag efter klockan 16 :P
/hejs

Forts. kl 20.25:
kom hem, läst Luftslottet som sprängdes en stund ute i trädgården och vidare på sofflocket :P
Sen käkat och sett på filmen 17 Again med Zac Efron(snyggo i skinpaj å solbrillorna ;)). Kul film, perfect to take mind off things. Dock förutsägbar som alltid.


Ska starta teven å se på antingen Stolthet och fördom eller The Librarian(som jag förvisso sett och tyckte va rätt bra underhållning jmfrt med S&F som jag inte vet ett dugg om jag gillar..
Hm..gå på säkert kort eller be a bit wild and crazy? ;P
Får se; Hejs!

Forts. kl 23.27:
De blev filmen Stolthet och fördom. Gladeligen överraskad. Väldigt välgjord och bra. Dock är mr Darcy inte så snygg i alla vinklar men han är definitivt attraktiv(:s) stundtals xD. Mkt bra film måtte jag säga..jag som trott att den var rätt så dålig och har därför inte velat se den sen den kom. idiotiska jag..iofs så kanske jag inte var mogen för såna filmer ;P
Nä nu till kojen för å sova. Upp tidigt imorn igen :/ Men till stockholm!
/goodnight to you all, wherever you are.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0