< Till bloggens startsida

8e December

Dagens kalender:
En ung Taylor Lautner i Cheaper by the Dozen 2!
Är med Steve Martin å en massa andra.
sänk volymen för låten är inge vidare..desto roligare är filmen ^^,

Han borde gjort "The Move" (på bion vid 1.51min i videon här ovan) i New Moon när Mike, Bella å Jacob är på bio ist för å sitta med handen sådär..xD

Idag opponerade jag å L på en annan grupps cuppsats. Gick bra där med också. :)
Lite mer nervig idag än igår..
men de gick ju bra ändå ;)
Nähäpp..vad ska jag göra nu? städa lite kanske?
A jusstja. Fick min första p-bot idag :'(
Hur kan man ge böter på en gratis parkering vid universitetet i juletider?! It's beyond my imagination..:/

XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0