< Till bloggens startsida

Måndag 16 Februari

Introduktion på sjukhuset idag
fick skåp, kläder, visning av avdelningen mm
nu börjar allvaret..
suck å stöön
men kanske kul ;)
sluta runt lunchtid
å fick veta att vart ett bankrån på Nordea mittemot Ms lgnht
jag ba: shiiit! nu måste jag kuta som faan därifrån xD
efter intag av nutrition
åkte å träna på haga
å sen simma
M kom dit oxo å simma efter sitt gymmande
åkte därefter hem till mor för hennes omvårdnad..
a.k.a. reklamläsning, tvätt och matvaror ^^
pluggat lite läkemedelsberäkning..
fundera på å läsa lite om sjukdomarna de har på avdelningen..
men de kan jag gö en annan gång hoppas jag, typ onsdag?
ska ut å flytta bilen nu, sen gå te sängs
upp imorn..gissa vicken tid? 05.15!!!!!!! :((
sovmorron på onsdag iaf :P
/tjenixen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0