< Till bloggens startsida

Måndag, Tisdag, Onsdag(idag)

Måndag
träff med AKA inför praktiken
genomgång av det vi ska göra på måndag
å lite blaj..ordbajsning
inget viktigt kändes de som
menne...snart börjar skiten! nervööööst! minst sagt ^^
eftermiddag träna på KTC, blodhantering å annat..
sen hade vi räknestuga
läkemedelsberäkning betyder det
med margareta anselm...hon är bra virrig!
blev förvirrad bara :/
fattar bättre när jag sitter själv med det

Tisdag
KTC lektioner hela dagen
förmiddag hade jag CVK(central venkateter) med SCVP(subcutan venport) och droppsättning - med en kvinna som inte kan säga R! hon låter som en liten unge som tappat tänderna xD! haha höll på å bryta ihop av skratt när jag hörde det! kunde knappt hålla mej...puh! Fy fan vicken människa!
eftermiddag skallskade och stroke övervakning. fick testa å kolla Ls pupiller - om de reagerade för ljus, kul!
sen vare å sätta sej med Tema B diabetes, så nu är den klar.
Såg på eftersnack! hade satt alarm för att jag inte skulle missa..
Magnus å Emma från Bonde söker fru var där!!
Kunde jag väl inte missa eller hur?! nä! :D
Sen blev det filmtime! Bolt såg vi på, men som vanligt somnade jag när det var ca 25 minuter kvar av filmen..
Micke å jag har konstaterat att vi aldrig ser på slutet av filmerna!
måste avsätta en kväll bara för att se slutet på alla filmer..x)

Onsdag (idag)
sovmorron
till universitetet å KTC träna för sista gången
fick parkera utanför prisma - ingen plats på gratisparkeringen
fullt me folk på skolan å på KTC..
träna SCVP (subcutan venport)
snacka lite med rntgenssk
åkte hem
gick till ica å handla mjölk å en snabbpizza
ska åka iväg å träna alldeles strax
ska bli naajs
hoppas blir ensam i badet oxo
sen blire å plugga läkemedelsberäkning för hela slanten ikväll!
nä tjenixen säger jag för...
Livet rullar på! ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0