< Till bloggens startsida

Onsdag 18 Februari

Gymmat å simmat idag
va juh ledig idag :) duktiga jag
men var rejält trött idag
jag tog i så rejält mycket
å jag märkte att jag hade ätit för lite..blev lite spyfärdig å illamående dära ett tag när jag gymmade
men så ökade jag oxo lite på maskinernas vikter..
känns bra att jag kommer nånstans med träningen :)
måste kolla vikten när jag kommer ihåget..
nu vare längesen..
men det kan inte vara nån förbättring då jag äter mer godis :/
måste sluta med det, men vad gör man när man vart på ÖoB å kan köpa billigt godis,
vad gör man när det är alla hjärtans dag och äter geléhjärtan? ^^
måste sluta med det..kanske? eller...näh x)
hehe jo men seriöst
kolla på teve 3 å deras dokumentär om personer med fetma..
brrr...vill aldrig hamna där! ska jobba som ett djur på gymmet hädanefter

tog en behövlig tupplur i eftermiddags
börjar bli en vana ^^
men man blir trött av å träna..
å att jobba en hel dag
man springer en jäkla massa
knappt man hinner sitta
man måtte ha bra skor :P

imorn jobbar jag c-tur och ska träffa min handledare för första gången
hoppas hon är bra..det är det värsta med praktiken - att man kan få en riktig nöt till handledare :/
tråkigt men det händer..och typiskt nog händer det mig titt som tätt
förra praktiken fick jag juh en riktig..hmm hur ska man uttrycka det?
..en riktig ful, äcklig stinkande böld i röven.
men min erfarenhet är att på sjukhus är de lite snällare
ska bli intressant imorgon, får se vad jag får göra..hoppas på mycket..
dock inte att byta stomier :(( äckligaste jag vet (har råkat ut för det under sommarjobbet..)
som att frivilligt gå in i det äckligaste, och mest illaluktande dasset i världshistorien..
..vilket jag också har gjort en gång under ett av gymnasiets utflykter till naturställen, fy fasiken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0